Дори Зендая понякога печели, а друг път губи. Преди години тя се подготвя за участие във филм, но точно преди да започне продукцията, снимките са прекъснати.
“Малко след това получих сценария за “Еуфория” и в крайна сметка го снимах именно, когато трябваше да са снимките на другия филм” Урокът? “Не се преструвайте, че знаете какво можете да очаквате от Холивуд. “Не е като корпоративна работа, където можете да се изкачите по стълба”, казва тя. “Тази индустрия е странна. Постоянно трябва да доказваш, че все още можеш да го направиш.”
Тази година Vanity Fair празнува 31 години, спазвайки традицията със своя т.нар. холивудски брой – колекционерско издание, посветено на най-престижните звезди на киното, което събира на едно място актьорите и режисьорите с най-големи заслуги през годината.
12-те звезди на 31-ва годишна корица на Холивуд печелят мястото си на нея, като поемат рискове и се ориентират в подвижните пясъци на индустрията. Със смелост, която ги води по пътя им, те показват на студия и стрийминг платформи как трябва да изглежда звездата сега, дори когато ръководителите се борят да изградят нов световен ред.
Никол Кидман не се преструва, че сигурността и изобилието винаги са били част от това да си на върха на Холивуд. “Сега всичко е трудно”, казва обаче тя. И все пак Никол има привилегията да избира сценариите, които й говорят. Точно както прави и с еротичната драма Babygirl. “Ако се възприема като риск, ще поема тези рискове”, казва тя.
Смелият завой на Кидман в предстоящия Babygirl и нейният енигматичен матриарх в мистерията за убийството The Perfect Couple са само част от една натоварена, вълнуваща година. Тя го приписва спонтанността: “Прекаленото мислене за нещата може да стане осакатяващо, така че съм склонна да не го правя.”
Стратегията на Даниел Дедуайлър пък е да се плъзга между жанровете, въпреки че откровените истории за миналото са ѝ специалитет: “Опитвам се да преживея десетилетията, човече, във време, в което хората не искат да си наясно с историята.”
От друга страна актьори, отегчени от сценариите или липсата на сценарии, стават проактивни. Сидни Суини например стартира продуцентска компания. Лиза, от K-pop сензацията Blackpink, която скоро ще бъде видяна в “Белият лотус”, създаде компания за управление на таланти.
Дев Пател е сценарист и режисьор на “Мънкимен”. “Знам, че вече не съм роб на това, което е навън”, казва той.
Глен Пауъл поема юздите в кариерата си, като пише Hit Man. Заедно с “Туистърс” и “Обичам да те мразя”, това го направи печеливша звезда. “Опитвам се да мисля първо за публиката, а не за себе си: какво иска публиката да види?” казва той.
Зоуи Салдана определено е дала на публиката това, което иска в блокбъстър франчайзи, но смелият мюзикъл Emilia Pérez е продукцията, която ѝ дава смисъл и истински я вдъхновява.
Бил Скарсгард си създава име, играейки създания на нощта в новия филм за един много стар вампир в “Носферату”. “Има хора, които играят себе си и са брилянтни”, казва той. “Аз трябва да се трансформирам възможно най-далече от себе си.”
Абсолютно съгласен с него е Джонатан Бейли: “Бях отегчен да гледам как хората играят една и съща роля седем пъти.” След пробива си “Бриджъртън”, той изгражда разнообразно резюме с “Спътници в живота”, “Злосторница” и “Джурасик свят: Прераждане”.
Джош О”Конър пък непрекъснато надскача и предизвиква себе си, откакто изигра принц Чарлз в The Crown. Той е брилянтен в “Химера”, играейки британски обирджия на гробници и говорейки италиански, и се трансформира в лошо момче на тениса в “Претендентите”.
Както пишат и от Vanity Fair, тези 12 звезди, които избират, не просто имат момент на слава и прогрес, те активно го улавят, променят траекториите си и прокарват нови пътища в непрекъснато променящия се Холивуд.
От Зендая до Никол Кидман – защо Vanity Fair избира тези 12 звезди за корицата на холивудския брой
Източник: Lifestyle.bg