Водещият в телевизия “7/8” Камен Воденичаров наскоро бе неочаквано откровен за дългогодишното си познанство със Слави Трифонов – тема, за която принципно не говори, камо ли в детайли.
В скорошно интервю за You Tube обаче, Камен Во развърза езика, а историите, които сподели, се оказаха достатъчно интересни, за да предизвикат истинска вълна от реакции в мрежата.
Камен Воденичаров изригна заради хейта към…
“Изведнъж се хванахме с по три дини под една мишница, беше ясно и въпрос на време, че трябва да направим избор, какво точно накъде да се развиваме и да правим. В крайна сметка избора ни мина през раздяла. Тя една раздяла, затова е толкова болезнена, затова е толкова нелепа, защото тя води след себе си овличане не само на екипа, но и на настроението на хората.
Това е, както да речем, аз наскоро някакво интервю дадох за моя любим футболен клуб Левски, този скандал, който стана в ръководството на клуба, на мен много ми напомня на нашия скандал със Слави на времето. Какво да се прави, накъде да се ходи, не това, не ти ли ще ми кажеш, аз ще ти кажа, дъра, дъра. В един момент, стигайки до тотален и брутален спор, късането на котката, както казваше Любен Дилов тогава, независимо от това, че ние бяхме съдружници, нали тогава нашата обща продуцентска компания се казваше “Три води” – Трифонов, Дилов и Воденичаров и тогава, за съжаление, се случи така, скъсахме котката наистина и това доведе до раздяла на екипа.
Слави Трифонов се нанесе в луксозния си 5-етажен палат в Бояна, ще паднете какви екстри има
Ти влезеш ли в този порочен кръг, тръгнеш ли към раздяла или към такова брутално дърпане, ти извършваш всички простотии, които ги пише по книгите и в учебниците. Баланса се намери в това и в особено след “Хъшове”, след като ги поканиха колегите, да правят bTV – “Вечерното шоу на Слави”, тогава някак си се получи баланса, ние останахме в БНТ продължихме още няколко години да правим “Каналето” заедно с Тончо, Мартина, с част от операторите, сценаристите и бенда останаха заедно със Слави, те разбира се имаха много сигурни и ясен контракт напрактика с bTV, много дълъг и сигурен хоризонт напред им даваше този договор.
Докато ние чисто по актьорски решихме по-скоро да рискуваме и да намерим нови сценаристи, да възпитаме нови актьори, да работим с хора от „Натфиз“ и от другите школи, които дават качествени хора и абсолютно в този ред на мисли, мога нали съвсем сериозно да твърдя, че нашия „human resources“ на капацитет по отношение на актьорите беше по-голям, защото ето ние, например, при нас изградихме и заедно работихме, благодарени на големия му талант се разви Виктор Калев, който обаче после Слави го взе при него.
Слави пък намери и Краси Радков, намери Любо Нейков, Руслан, много талантливи и готини колеги. Аз единственото нещо за, което съжалявам и нали, ако по някакъв начин имам машина на времето и мога да върна времето назад е, че всъщност живота реализира всичките ни проекти, за които ние искахме да използваме целия ресурс на екипа.
Тоест и Слави имаше самостоятелно вечерно шоу и „Ку-ку бенд“ направиха прекрасни албуми и песни, аз заедно с моите колеги, сега вече нови намерени и създадени на ново направихме музикална телевизия, направиха си театъра, ние си направихме театъра, песните ги има, единствения проблем е, че ние не можахме, да измислим формула и затова не бяхме подготовени, как това нещо, да го направим заедно, защото например има във Франция една група, която се казва „Le Nuis“ – „Нулите“, които също така правят, но те успяват да продължат и да го направят заедно, да речем руския телевизионен канал „Comedy Club“ с всичките му разслоени и вските му възрастови категории също остават единни като ръководство и единни като, как да кажа продукционна компания, тоест на нас не ни стигна акъла, може би и волята, да намерим формула, в която всички тези много различни неща, да съществуват заедно и единно и тогава със сигурност щяхме, да бъдем в пъти, въпреки, че по отделно също успяхме, да сътворим, макар и разделени доста качествени неща.
Рецептата е знаем и в крайна сметка, рецептата, матрицата, аз и до ден днешен като съм в „7/8“ и видя сценария, видя сценарния ред и се сещам за първите години, защото всъщност той остава такъв, вече 30 години независимо, че ние сме го ползвали заедно и по отделно. „Шоуто на канала“, телевизия „MM“, всички производни на тази, на първата супа, на първото яйце, което се е родило и изградено между нас, то си продължава да съществува. За логото отгоре на сценария, това е идея на сценаристите.
*Става въпрос за малък сцена на сценария, който всеки път е различен и той не може да се каже по телевизията, защото е брутален, той е за вътрешна консумация.
Това е идея на сценаристите на тези много талантливи хора. Още от „Каналето“ се прави. Когато се преместихме в „Шоуто на канала“ също продължаваше, имаше го, както и това преди излизане на сцена, това което е такъв етюд от „Натфиз“ по скоро от колкото от музикалното, Академии и музикалното училище. Хващането на ръцете преди старта за поздрав, пише 7dnisport.bg.
Това сме го прави в „MM“ преди концерите, това е и до ден днешен „Ку-ку бенд“ го правят, но това е витизджийски пиниз, донесена от нас и приета от колегите музиканти, защото музикантите не са чак толкова корпоративни и чак толкова екипни. Знаеш, че може би при музикантите са си винаги, ето всеки сам юнак на коня, но пък ето те възприеха един по-скоро театрален маниер. Това е богатството на взаимодействието и на работа на различни хора в един екип, когато си вярвате, когато знаете, че вървите в една посока, постепенно изграждате и начин на общуване, начин на комуникация”, разказва водещият Камен Воденичаров./show.blitz.bg